lördag 21 mars 2009

Våren startar bra.

Herre gud vilken start på våren det har varit den här veckan. Det är ju helt sjukt.

Min första vecka på jobbet har flöte på bra och eftersom det varit så fint väder har vi varit ute mycket. Så pass mycket att jag till och med har fått fräknar! Tjohoo!

I fredags hade jag planering hela dagen, först med min mentor som tyckte jag hade massa bra idéer och sånt. Sedan med min arbetsgrupp som kanske inte hoppade av glädje när jag kom med mina förslag. Men det klart man blir lite skeptisk när det kommer in en helt ny människa som tycker att man ska ändra på en massa saker. Jag får helt enkelt ta en sak i taget så de inte blir så skräckslagna. :) Hur man nu kan vara rädd för mig.. jag som är så snäll.

I morse var jag och Johan på gamla Elgs och käkade frukostbuffé med Tina, Krille och Moa och en familj till. Det var himla mysigt. Nästa gång kanske man kan sitta på uteserveringen. Who knows? Det var gött och jag blev sjukt mätt i alla fall.

Om jag kommer tröttna på mitt yrke nån gång vet jag i alla fall vad jag ska satsa på. Jag ska bli tapetserare. Alltså sån som fixar gamla möbler. :) Jag gick nämligen på Johans gamla stol som stått och läckt sågspån nu ett tag. Nu gör det alltså inte det längre utan är hel och fin. Jag är så grym.

Puss o kram!

2 kommentarer:

  1. Åh jag vill också ha fräknar! Klart det har gått bra, du är ju grym :-) Men du får nog sminka över hornen och huggtänderna, då kommer dom inte vara rädda längre *tipsa*

    Ska vi leka snart?

    Hugg!

    SvaraRadera
  2. Ja det får vi absolut göra. Ni måste ju komma hit och kolla läget. Hugg

    SvaraRadera