söndag 5 september 2010

Mja

Idag har Klara ätit 2000 gånger tror jag. Det var fan helt tomt i båda tuttarna nu på kvällen och då var hon ändå inte nöjd (hon brukar äta en tutte per mål) så jag fick gå och vagga henne tills hon somnade i famnen på mig. Sinar jag eller? Hade inte gjort så där jättemycket för jag är sjukt trött på att amma.

Jag och Klara tog oss ett bad i dag på eftermiddagen. Det var himla mysigt. Jag försökte distrahera henne från mathysterin men lyckat resultat. Hon gillar att bada och vi tränade lite på greppet från babysimmet som vi lärde oss. Utan spya den här gången. Mycket bra. I morgon ska vi i poolen igen och det ska bli väldigt trevligt.

Nu har Johan gått och lagt sig så jag tror jag följer efter. Den här Irene Huss-filmen var fasen inte nått att ha ändå.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar