måndag 31 maj 2010

Åh ljuvliga lediga dag.

Min första lediga vardag idag. Jag kan fan inte beskriva hur skönt det varit. Och så jävla gött väder jag fick då! Tack!

Det var inget att göra på Skäggeröd idag så jag och Johan åkte hem till pappa och Ida i stället. Det var himla gött. Jag vilade i hammocken och petade lite i en rabatt och sedan grillade vi middag. Sedan hann jag städa min bil för att sedan åka på vattengympa. Jag har inget som helst behov av att göra ingenting på dagarna bara jag får bestämma tempot själv. Jag är ju rätt rastlös av mig så vila för mig betyder inte ligga på en soffa i en tråkig lägenhet hela dan.

I morgon får vi se vad det blir. :D

1 kommentar:

  1. Åh låter sååå gött att bara gör lite det man känner för. 2 veckor kvar för mig då å sen går jag med i din ledighetsklubb fast minus en stor mage då ;) Hugs på dig å njut

    SvaraRadera