torsdag 20 maj 2010

Kukröv

ÅÅÅÅÅÅhhhhhhhh helvete va jobbigt det är nu då. Jag är på så jävla pissigt humör. Ingenting är kul. Jag kan fan inte röra mig och jag är så jävla svullen att benen ser ut som tant-ben och fingrarna som jävla choritzokorvar. Trodde jag skulle bli lite glad av att klippa mig som jag har gjort idag men det var bara plågsamt och jag svettades som en gris under den jävla tältduken. Helvete. Och mina sandaler som jag ska ha på bröllopen på lördag finns inte en suck i helvetet att jag får på mig och näsan är tät och Johan gör inte exakt det jag befaller honom och då är det ju jävligt synd om mig. Jävla piss röv fitta. Bebis kom uuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja - vad ska jag säga? Något tröstande? Det enda jag har att komma med är "stå ut, det går över" men det förslår inte speciellt långt när det känns sådär. Sommaren jag väntade Nora (som är född i slutet av augusti) bävade jag för värmen och önskade en sommar utan värsta värmen, speciellt på slutet. Vad hände? Kallt och regn HELA sommaren! Det var ju inte så jag menade.

    Håll ut. Lägg dig där det är lite svalare och luften rör på sig något. Ta av dig på fötterna och lägg dig med dem högt. Sätt på lite vacker musik och koppla av. Njut av att få vara ifred utan Johan som stör dig. Det här är sista tiden du kan ägna dig åt att bara ta hand om dig själv :)

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sig, det är inte säkert att du är lika svullen på lör. Jag kanske har några balerina el. likn du kan låna? nu är du ju fin i håret säkert iaf och med klänningen blir du ju jättefin, ingen bryr sig om skorna. De kan du använda mycket sen i sommar när bäbisen kommit! Kram!!

    SvaraRadera
  3. Oh noo poor you, skickar en peppkram! Hoppas att du fann ett par dojjor till bröllopet. Jag tycker med att bebisen borde komma snart;) Kör med Johan det är hans plikt att ta hand om dig å magen! Hugs på dig

    SvaraRadera