lördag 15 maj 2010

Jo då jag lever.

Åh va bra jag är på att blogga. Jag säger då det.

Väldigt skönt med långhelg också. Jobbade iofs igår men det känns ändå att man fått vila en dag, att det varit kort vecka. Det är ju lite att ta i att jobba 100% nu men det är bara tio arbetsdagar kvar och sedan är jag ledig till aug 2011 typ. Sjukt egentligen men jag ser fram emot detta så klart.

Magen växer så det knakar. Jag har gått upp från 71 till 88 kg. Men var sitter dessa kilon det undrar jag lite. Tycker mest jag är stor på framsidan. Tuttar och mage. Men jag har en konstig kroppsuppfattning märker jag. Jag hajar till när jag går förbi helkroppsspeglar så jag kanske är större än vad jag tror att jag är.

Den här helgen får vi se vad som händer. Jag är ensam hemma eftersom Johan gör sin plikt som best man i Gbg. Funderar på att städa bilen kanske. Eller åka en tur till Happy Price. Köpa nått till balkongen och bebisen. Det blir nog bra.

So long



4 kommentarer:

  1. Vem gifter sig i Göteborg den här helgen?

    SvaraRadera
  2. Svensexa till Andreas Witedal.

    SvaraRadera
  3. Stackars Johan... ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vill leka med dig snart och hälsa på Otto!

    SvaraRadera