fredag 28 maj 2010

Final trip to Svenneby

Idag är sista dagen på jobbet. Öppning dessutom. Har vaknat en gång i timmen i natt tror jag. Hade jävligt ont i ljumskarna igår men det är lite bättre nu så jag ska nog överleva min sista arbetsdag. Känns ju jättekonstigt att man ska vara ledig nu. Verkligen. Men man vänjer sig väl. Känns som jag kommer ha en del att greja med. Får jag tråkigt kan jag alltid bygga hus på Skäggeröd.
Jag ska i alla fall bjuda barnen på glass idag så de minns mig som den snällaste fröken ever. Sedan ska jag ha lönesamtal med chefen inför min fasta tjänst. Fy så hemskt. Jag är inte ett dugg förberedd känner jag men det får bära eller brista. Jag orkar inte engagera mig känner jag.
Nu är det nog dags att pysa.

Final trip to Svenneby. :(

2 kommentarer:

  1. Åh dom kommer älska dig, alla som bjuder på glass avgudas :D Lycka till idag!

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli göttgöttgött att vara ledig :) Lycka till med chefen!

    SvaraRadera