onsdag 22 september 2010

3 mån!!

Idag fyller min lilla bebis 3 månader. Hon är så fantastisk. Se på henne!! Ja ni förstår ju så klart. Finaste ungen i världen.
Vi har firat dagen med att introducera Teletubbies och det var ju populärt så klart. Hon älskar ju TV även utan Teletubbies iofs så det var väl inte så konstigt att hon tyckte om detta. Men jag undrar vad det ger mer än att det fångar hennes uppmärksamhet en stund. Fast det klart det är ju färger, ljud och rörelse att fästa blicken på men inget att smaka och känna på ju. Kass. Mamma är bättre underhållning tycker jag. Men ibland känner ju mammor att de behöver vara ifred i fem min och då kan ju Teletubbies vara ett bra komplement.
I morgon när Johan kommit hem ska vi åka och prata med banken. Ska bli så spännande och höra vad vi kan få för månadskostnad om vi lånar 1,5 milj. Åh jag längtar ihjäl mig! Jag vill ha hus nuuuuuu!! (det lät iofs som om vi kunde skriva kontrakt på fredag om vi var sugna så jag kanske inte behöver längta så mycket mer.

Puss o kram alla gulliga!

3 kommentarer:

  1. Söta Klara :) Hon har verkligen en Thenandernäsa! Ge henne en puss från mig.
    Finns huset på hemnet så man kan kika?

    SvaraRadera
  2. Grattis på 3 månadersdagen lilla sötnos :)

    SvaraRadera