måndag 20 september 2010

Kville kanske?

Vi har lagt bud på ett hus! :D Det ni. En prima fin tegelvilla från '76 i Kville. Ha ha! Det var inte det jag trodde att jag ville ha med vi blev lite kära jag och Johan. Det är fult men fräscht och framför allt prisvärt. Halva priset mot Grebbestad kan vi nog säga. Och det tar 20 min att åka dit om vi längtar tillbaka. Jag tror inte vi kommer ångra oss. Vi kan bygga nytt om några år när vi har sparat lite pengar i så fall. Eller så älskar vi Kville och bor där tills vi dör. Vi får se. Man måste våga prova.

Jag orkar inte kommentera valet mer nu. Jag tror ni vet vad jag tycker...

Puss o kram

3 kommentarer:

  1. Jag vet vad du tycker om valet och vi är många som tycker likadant. Men så roligt att ni hittat ett hus ni gillar! Jag håller alla tummar och vill gärna se vad ni har hittat såklart :)

    SvaraRadera
  2. Åååh har ni budat! Håller tummarna för att det blir erat (och glöm inte att jag vill ha ett eget rum och gärna ett eget badrum) ;)

    SvaraRadera
  3. Jezzi: Du kan få hela övervåningen. :)

    SvaraRadera