tisdag 21 september 2010

Städ och terapi

Jag tänkte att jag skulle skriva något men jag vettefan vad om jag ska vara ärlig. Det finns massor jag skulle vilja älta här men det kan man ju inte göra eftersom man inte kan veta vem som läser. Det blir lätt ganska ytligt men det kan ju vara underhållande för det.

Idag bjöd i alla fall pappa in mig på fixardag på Rörkärr. Det betyder att han vill ha hjälp att städa. Men jag fick mat två gånger så det var ju okej så klart. Fick inte gjort så där hysteriskt mycket eftersom Klara inte ville sova så mycket men jag fick slängt lite saker och adopterat lite saker som jag ansåg kom mer till nytta i mitt framtida hus än hos pappa. Bl a ett kakfat och ett par kökshanddukar som mormor broderat sina initialer på (innan hon gifte sig). Måste vara skitgamla alltså. Systrar ni kan komma hit och gå holmgång om dem och ni känner er orättvist behandlade.

Jag fick också en långpromenad/terapisession med Britt. Så skönt att prata med någon som förstår precis vad man menar ibland.

Nu ska jag lägga och läsa tills ögonen går i kors. Brukar orka typ fyra sidor.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar