fredag 22 oktober 2010

Mördeg


Herrejävlar va mör jag är nu. Det är fan inte sant. Men vi har nästan packat ner allt vi äger nu och det är jävligt redigt av oss. Klara har varit exemplarisk idag och mest legat och jollrat och sett söt ut. Men nu när jag skulle sätta mig ner och äta så började hennes griniga period på dagen och jag gick stå och vagna henne i stället. Kall mat är också gott. Sedan fick vi ingen extrabil med dragkrok levererad till dörren som vi räknat med så då fick jag ett jävla stresspåslag. Jag har klarat mig väldigt bra hittills. Men Johan löste det snabbaren snabbast och vi fick låna en annan bil på närmare håll i stället. Men försvann stressen. Nä.

Här är min lösning på det i alla fall. Kom igen nu allihopa! Nu varvar vi ner!! Ett två, heja på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar