måndag 11 oktober 2010

Va fan?

Alltså vad är detta? Vi är kassa familjen. Det börjar med att jag får mjölkstockning. Feber och ont i tutten. Detta var i måndags tror jag. Sedan kommer Johan hem på onsdagen redan med feber och ont i halsen och snorar o hostar. Han som ALDRIG är sjuk annars. Men han blir någorlunda bra fort. Sedan i lördags åker vi till Vårgårda för att Johan ska hoppa fallskärm och då pajar min rygg. Jag skulle bara lägga ner kaffetermosen i skötväskan som hängde på vagnen och då var det som att musklerna bara släppte och all kraft försvann och det gjorde skitont. Så nu är jag helt handikappad och Johan får vara hemma denna veckan för att hjälpa mig med Klara. Jag kan inte lyfta henne från golvet och inte från sängen för då går jag av på mitten känns det som. Doktorn i morrn för min del. Sedan har ju Johan naturligtvis smittat ner Klara så hon är febrig och hostar och snorar hon med. Och gissa vem som fått mjölkstockning i andra tutten i natt? Jo jag så klart.

Ibland undrar man vad fan som händer.

2 kommentarer:

  1. :(

    Hoppas doktorn magi-kurerar ryggen. Det kanske bara är en liten sten? Du vet som sten i skon, fast i ryggen?

    SvaraRadera