onsdag 18 februari 2009

Kommentera nurå!

Kommentarsfunktionen har bråkat tydligen. Skumt. Jag ändrade lite grejer nu så ni kan väl prova kommentera igen så ser vi hur det går.

Annars är livet rätt bra just nu. Det är så himla skönt att ha saker att göra hela dagarna och jag somnar som en stock på kvällarna. Det hör ju inte till vanligheterna annars. Igår somnade jag typ halv tio i soffan dessutom. Vet inte när det hände sist.
Igår for jag runt som en idiot hela dan och det har varit rätt mycket aktiviteter varje dag. Mycket som ska ordnas med lägenheten och diverse födelsedagar och allt. He he. Men idag åkte jag bara hem efter praktiken och det är huuur skönt som helst. Man vill ju kunna njuta av att vara ledig. Förr har jag ofta våndats för att vara ledig.. eftersom jag var det lite för ofta. Jag kunde rädda en dag med att gå en stund på stan eller gå och träna typ. Bara för att få dagen att gå. Så vill jag inte ha det. Idag ska jag göra absolut inte ett skit och det ska bli så gött.

Puss o kram.

2 kommentarer:

  1. Jau, det suger att vara arbetslös. Men det äger att vara ledig, men som sagt så kräver det något att vara ledig ifrån. ;)

    SvaraRadera