onsdag 25 februari 2009

Så var det kväll igen.

Herre gud va fort dagarna går då. Jag gick ju nyss upp och nu ska jag snart gå och lägga mig igen. Är det så här det ska vara nu i hela mitt liv till pension? Svindlande tanke. Nej men det är väl så när man håller på med en massa nya grejer som är skoj. Snart kommer man in i de vanliga vardagsrutinerna och då går väl dagarna lite lagom långsamt igen. Vad vet jag?
I kväll ska jag nog våga läsa lite i min läskiga bok. Men då ska jag nog börja lite tidigare så jag hinner lugna ner mig och somna i tid he he. Fan den är så jävla kuslig, John Ajvide Lindqvists Människohamn. Men skitbra så jag måste ju läsa ut den. Och jag läser bara innan jag ska sova. Annars har jag inte tid. Eller lust heller för den delen. Möjligtvis på sommaren då om man ligger i hamocken på Rörkärr eller på stranden. Men inte så här års.

Sov gott kamrater.

2 kommentarer:

  1. Åh den boken är superbra! Jag kunde inte lägga ifrån mig den, fick bli sträckläsning tills den var klar. Om du vill ha fler läskiga böcker att läsa ska du läsa Dean Koontz, riktigt otäcka :-)

    SvaraRadera
  2. He he, nej jag behöver verkligen inga fler läskiga. Jag behöver alla andra bra böcker. Typ roliga och gripande. Eller spännande. Men inte kusliga!

    SvaraRadera