lördag 28 februari 2009

Shakespeare och tatueringar.

Då var det helg då. Så himla gött. Och vädret fortsätter vara fint och vårigt. Känns mer än bra ja.
Igår åkte jag in till Uddevalla och träffade Moa. Vi gick och såg Moas lillasysters slutproduktion på Sinclair. De satte upp En midsommarnattsdröm. De var skitduktiga så klart. Maja var bäst så klart. He he. De hade gjort en modern tolkning kan man säga men hade kvar orginaltexten. Imponerande får jag säga. De kan inte vara lätta att lära sig. Sedan hade de Rammstein som soundtrack. Mycket passande.

Idag bär det av till Trollhättan. Johan och jag ska träffa Jezzi och gå på en tatueringsmässa. Jag hoppas jag kommer hem otaggad. Men det ska bli kul, älskar mässor. Spelar nästan ingen roll vad de ställer ut.

Blir nog en fin helg detta.

Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Tack för sällskapet! Säker på att du är otaggad? hugg

    SvaraRadera