söndag 14 februari 2010

Ännu en helg har passerat för att aldrig mer komma åter. He he. Men den har varit mysig. Tina har skällt på mig så jag måste blogga lite mer.

I fredags gjorde jag och Johan ingenting. Det var underbart. I lördags var det mer action. Johan skulle dra el hos Tina och Krille i huset och jag fick hjälpa till! Åh så glad jag blev. Jag klarade nästan allt han sa åt mig att göra. Elektrikerjobbet är skitlätt.



Detta klarade jag dock inte. Borret var lite slött.

När vi var klara med detta kom Lilleman och Linnea och drack kaffe. Mycket trevligt. De hade kakor och semlor med sig. Lilleman borde vara på västkusten lite oftare.

Senare under dagen åkte vi bort till Benjamin och gick en promenad. Det var fint. Havet är sjukt fint med is på. Det är ett som är säkert.







På kvällen åkte jag hem till Tina och kollade på Melodifestivalen och Johan hade killfest. Killarna ville inte kolla på Melodifestivalen. Jag kan inte för mitt liv förstå varför. Jag och Tina hade väldigt trevligt i alla fall.

Idag åkte jag Tina och Moa till Rörkärr och kollade på lamm. Det var mysigt så klart. Jag försökte fota lite och det resulterade i 50 suddiga kort på suddiga lamm.





Och som om helgen inte var fulländad där så hör Lilleman och Jocke av sig när jag kommer hem och vill att jag och Johan ska komma med ut och äta med dom. Jag hade bultande huvudvärk men såg min chans att träffa folk. Skittrevligt så klart. Jocke och hans lilla familj och Lilleman och Linnea och Gio på Hertigen.

Sjukt bra helg. Fullt ös. Mer sånt!

3 kommentarer:

  1. Kan du inte fixa en like-knapp på din blogg? Så jobbigt att behöva skriva en hel kommentar, när man liksom bara gillar. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, låter som en suverän helg! :-) Och vilket alldeles bedårande ljuvligt litet lamm, ge mig?

    SvaraRadera
  3. Trevlig och intressant läsning från början till slut. Bra där!

    SvaraRadera