söndag 28 februari 2010

En helg har förlöpt

Inser att jag är en söndagsbloggare men va fan. Man har inte tid att blogga var enda dag. Eller jag har ingen lust i alla fall. Det ska ju vara kul att blogga har jag för mig.

Stor-Moa kom och hälsade på mig igår. Johan låste in sig på "sitt rum" och spelade TV-spel i typ nio timmar. Han är konstig.
Jag och Moa hade i alla fall väldigt trevligt och gjorde massa go mat att frossa i och snackade skit och lyssnade på bra musik.Vi gjorde linsbiffar, feta/spenatpiroger, hummus o sallad. Sjukt smaskigt och det blev skitmycket över. Vi klarade oss helt utan att titta på Melodifestivalen också. Det kunde jag kolla på idag när Moa hade åkt hem i stället.

Deltävlig 4 var väl okej, men jag tyckte det var lite skandalöst att Sibel inte kom till andra chansen i alla fall. Hennes låt var ju en av de bättre. Kunde bytt ut henne mot Wahlgren. :P

Jag har varit sjukt redig och sytt saker till min bebis också. Jag slaktade ett badlakan och sydde tvättlappar/kräkhandukar och ett påslakan som jag gjorde om till två små underlakan. Ja ni hör ju hur redig jag är.

Sedan kom Lill-Moa och hälsade på mig. Jag bjöd henne på makaroner och köttbullar, men det dög visst inte. Sedan spelade vi igenom Elefanboken. Det lät fint ska ni veta.

Jag och Stor-Moa fotade lite innan hennes buss gick.

3 kommentarer:

  1. Söndagsbloggning is the shit! Det är värre med söndagskörare dock...

    SvaraRadera
  2. Nej, nej - han är inte konstig! Men han är ibland ganska osocial och sån har han alltid varit... ;)

    SvaraRadera
  3. Berätta om förädrarkursen nu Jossan...jag är spänd!

    SvaraRadera