tisdag 23 februari 2010

Yiiihaa!



Mitt första köp! Detta är stort! :D

6 kommentarer:

  1. Cute! Bra jobbat nu är första steget taget mot att shoppa loss bland alla adorable bebiskläder.

    SvaraRadera
  2. Tur att jag inte är en shoppaholic. Tror jag kommer palla trycket mot att köpa allt jag ser. Men jag kan ju bli helt personlighetsförändrad också.

    SvaraRadera
  3. Ja gud jag har hamnat i något slags shopoholic-träsk, har shoppat loss de luxe nu i 2 dagar med inställningen "det är jag värd" eftersom jag aldrig kom till Stockholm....

    Men jossan har ni köpt vagn å så? (du ser, jag är insnöad på det här med shopping just nu) Jag spanade in bebisclothes å det finns ju hur mycket fint som helst. Tänk, du kanske tom. ändrar din blogg till en modeblogg där du visar dina och din babys kläder....(I hope so)....man vet aldrig hur det blir kompis...

    SvaraRadera
  4. Ha ha, klart du är värd det. Så jävla surt att du inte kom iväg.
    Men klart vi ska ha moderepotage jag och bebisen. Vagnen är inte köpt. Jag vill inte ha allt stående här hemma i onödan. Men jag kommer nog inte kunna behärska mig så länge till. :)

    SvaraRadera
  5. Åh! Första bodyn hade Tyra på sig först, så klart. Det är något speciellt med första klädesplagget man köper. :)

    SvaraRadera