lördag 6 februari 2010

Yeah

Idag bär det av till Färgelanda för att hälsa på Linn! Vi ska "göra" Färgis och kolla Schlagern i kväll. Ni förstår inte hur stort det är. Jag gör ju liksom ingenting någongång känns det som. Och nu ska jag åka och hälsa på Linn! Fasen va skoj. He he. Ja ni hör ju hur peppad jag är.
Det är ju så här att om man jobbar heltid med ett ganska påfrestande jobb på en något underbemannad arbetsplats och dessutom varit gravid ett tag så orkar man inte göra så mycket på helgerna. Man håller sig i kommunen och åker hem och sover i sin säng inte allt för sent så man ska orka ta sig upp på måndag morgon igen. Det låter kanske inte så jävla ball men jag gillar ändå mitt leverne just nu. MEN, tröttheten från att kroppen chockas av graviditeten har nu försvunnit så jag börjar bli lite mer som innan, förutom att jag är tjock och otymplig då. Och då är inte min mage speciellt stor. Vänta bara. Så nu är jag sugen på att göra saker igen. Hälsa på folk och så.
Jag är glad och pepp i alla fall.

2 kommentarer: