söndag 11 april 2010

Johan är fantastisk

Nu hoppas jag verkligen att solen hade tänkt stanna några dagar för jag har inte sett mycket av den idag. Jag och Johan började städa i morse och jag fick total panik och kunde inte sluta förrän det var KLART och då var det inte bara lite städ som gällde så klart utan fix och släng och sånt. Johan kom naturligtvis inte undan utan piskades hårt. Tillslut rymde han ut i till sin "manliga grotta" det vill säga ensam på fisketur och det gjorde han rätt i. Jag är inte snäll när jag går igång så där och jag ger mig inte förrän det blir som jag vill och stackars Johan säger inte ifrån precis. Men jag säger förlåt många många gånger och han har ett tålamod utan dess like min älskade prins.
Hur som helst grejade jag och städade jag tills bäckenet värkte och då kunde jag ju inte gå ut i alla fall. Blev sur och stannade inne. Har inte ens haft lust att sitta på balkongen fast vi tagit ut möblerna och mattan nu. Jag hatar verkligen att huvudet och kroppen inte är samspelta. Jävligt irriterande faktiskt. Så nu hoppas jag på mer sol i morrn.

(om 10 veckor kommer bebisen!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar