fredag 23 april 2010

Vagn o gnäll

Har ni sett på fejjan bilderna på fina barnvagnen som Johan lagt upp? Ni förstår ju kanske att jag är för trött och gravid för att lägga upp en egen bild. Skönt att ni har stor förståelse och tålamod inför detta.

Vagnen verkar jättebra i alla fall. Den är lite stum i fjädringen kanske. Inte alls som Brios vagnar men det skiter jag i. Den är skitsnygg i alla fall och det är ju ändå det som räknas. Visst?

Jag är jättetrött nu. Damerna på jobbet kommenterar att jag inte ser helt alert ut som de så fint uttryckte sig. Tack tack för den. Och jag gissar att man inte kommer bli piggare. Men jag kommer ju få en gullig bebis som tack för besväret.
Ja det blir ju inte lättare av att min kollega går på havandeskapsledighet från 3:e maj. Vi ska få våra bebisar i princip samtidigt. Fusk. Men så jobbar hon på småbarn och då är ju hennes jobb mycket tyngre än mitt så klart. Men ändå! Huu huuu.. jag vill sova och vara gravid i fred.

/ Gnäll-tanten

3 kommentarer:

  1. Klart det är designen som räknas, alla barn måste åka snyggt!

    Och det är varje gravid kvinnas rättighet att få gnälla, keep gnälling! :D

    SvaraRadera
  2. Hur har du det med blodvärdet? fast det har du väl kollat va givet. Kämpa på, snart har du bebis i din famn! puss och kram

    SvaraRadera
  3. Blodvärdet ska kollas i morgon. Men jag tror det är bra för jag är inte lika trött jämt. Nu t ex är jag pigg och glad och snart på väg till Göteborg.

    SvaraRadera