måndag 26 april 2010

Vad tror ni?

Den 22:e maj ska jag och Johan på Bröllop. Det är alltså fyra veckor innan BF så jag kommer vara stor som ett hus. :D Vad fasen ska jag ha på mig? På fötterna blir det väl ett par ballerinaskor gissar jag. Jag kan inte gå i högklackat i vanliga fall så det är helt uteslutet. Jag vill gärna ha klänning och här är några alternativ jag hittade på Indiska precis. Vad tror ni? Har ni andra tips mottages detta hjärtligt eftersom jag inte är en shoppingperson och inte vet var man kan köpa saker.



4 kommentarer:

  1. Jag tycker den andra uppifrån är finast!

    Men du blir säkert fin i vilken som helst :)

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på den orange-rosa-blommiga eller den svarta med prickar! Dom var jättesnygga ju :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Jezzi!

    SvaraRadera
  4. Nummer 2 såklart! Den var en favvo men den prickiga är ju bra het den med!

    SvaraRadera