söndag 13 juni 2010

Det närmar sig.

Okej folks! 7 dagar kvar till BF. Jag ska väl erkänna att jag börjar bli lite nervös. Jag är inte rädd eller så. Jag tror att jag kommer att fixa det. Men det kommer ju uppenbarligen göra skitont och det kommer vara jävligt jobbigt. Men det ska ju vara värt besväret, därför är jag ändå rätt cool. Moa konstaterade att det är fullmåne den 27:e juni och det är en vecka efter BF så vi bestämde att den kommer då. Så ni behöver inte hålla på o tjata om eventuell bebisnedkomst innan då. Okej?

Idag ska jag sy färdigt gardinerna som jag påbörjade igår. Det blev något omständigt eftersom jag gärna ville att det skulle bli bra. Jag hade kunnat göra det jävligt enkelt för mig men det hade inte blivit lika snyggt så jag sket i det. Enda nackdelen då att det tog något längre tid. Ni ska få se resultatet.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar