tisdag 8 juni 2010

Jorå

Hjälp va trött jag är då. Vaknade exakt var 90:e min för att kissa hela natten. Är inte det lite konstigt? Är det en sömncykel kanske?

Det blev ingen bänkmålning igår för min bil var ju på Rörkärr så det ska jag ta tag i idag efter jag varit hos barnmorskan. Ska hyra en sån där TENS-apparat hos barnmorskan har jag tänkt. Ska prova den på Johan när han kommer hem igen. Han har ju varit permitterad i över två månader och nu, 12 dagar innan BF då vill de att han kommer och jobbar igen. Är det inte typiskt? Ja det får väl gå. Han är ju bara två timmar bort så det ska väl gå bra. Jag har ju fler människor omkring mig som kan köra mig till Näl om det blir akut.

Nu får jag försöka rulla ur soffan här. Åh hej!

1 kommentar:

  1. De påstår att en sömncykel är 1½ timme så det stämmer säkert. Själv har jag alltid trott att de varit 3-3½ timme men jag har nog räknat dubbla cykler då.
    TENS har jag tyckt fungerat rätt bra, i alla fall under öppningsskedet och det är ju den långa biten med molvärk i timmar av och till, kanske under flera dagar. Senare har den inte hjälpt mig så mycket men då finns ju andra medel att ta till. Lustgas är fint! :)

    SvaraRadera