söndag 20 juni 2010

Ingen bebis nej..


Oj vad den här veckan försvann då. Jag glömde bloggen helt. Ja ja.. ingen bebis i sikte i alla fall. Idag är jag fullgången i alla fall. Det magiska datumet 20:e juni kom tillslut. Men kom det någon bebis? Nej. Men det visste jag. Jag har inte räknat med att få någon bebis idag. Så det känns inte så farligt ändå. Men jag börjar bli lite trött på att vara tjock och inte kunna andas och inte kunna röra sig och bli trött vad man än gör. I morrn åker Johan till Oslo igen och det är ju lite jobbigare än vanligt så klart. Han kommer ju på torsdag igen. Måtte vi tillbringa helgen på Näl, för jag vill INTE att han åker till Oslo igen.

I morgon ska jag till barnmorskan igen i alla fall. Hoppas hon inte hittar på några nya dumheter.

Förresten är den nya bilen fantastisk.

Hej

1 kommentar:

  1. Du har någonting riktigt fantastiskt framför dig!
    Våga njut av förlossningen, för det är så otroligt häftigt vad kroppen kan! Det kommer gå toppen och jag är nog allt lite avundsjuk på dig :)
    /Malin (lillemans tjej ;)

    SvaraRadera