onsdag 6 januari 2010

Husplaner

Just det, jag och Johan ska kolla på ett hus på lördag. Det ser väldigt trevligt ut på bilderna i alla fall och det är inte så dyrt. Skulle passa mig och Johan väldigt bra.
Så här på vintern känner man ju att det skulle kunna kvitta med ett hus, då det är väldigt bekvämt med lägenhet. Men jag vet ju hur jag kommer bli till våren. Då vill man ju ut och riva runt bland buskar och böka i jorden. Ja bara vara ute och greja är ju en fröjd! Men på sommarhalvåret som sagt. Nu kan det som sagt vara kvitta. Men sedan har jag ju universums mest rastlösa man som känner sig instängd här i Grebbestad och blir helt grinig på köpet. Så om inte annat kan jag tänka mig att köpa ett hus för hans skull.
Enda nackdelen med huset som jag kan se nu är att det ligger nära en gård. Lite väl nära kanske. Men det kanske inte känns så när man varit där och tittat. Sedan behöver Otto en gräsmatta.

1 kommentar:

  1. Gräsmatta, garage, leka i skogen, kunna ha flera på besök (bilparkeringar, lite extra plats), freeeedom! :D

    SvaraRadera