torsdag 14 januari 2010

Wow!

Nu har vi äntligen varit på ultraljudet ja. Herregud vilken grej. Kunde aldrig tänka mig att det skulle kännas så. Har varit rätt nervös faktiskt. Vi trodde att vi skulle vänta en bra stund på specmvc eftersom vi var tidiga men vi fick komma in så fort vi hade satt oss i väntrummet. Det var väldigt bra eftersom vi då inte hann jaga upp oss mer än nödvändigt.

Jag kan villigt erkänna att sekunden innan barnmorskan började kolla tänkte jag, "fan det är ju inget där inne". Men hon hittade fram med en gång och det syntes ju skitbra. Fasen vilken söt bebis vi har! Och den sprattlade runt där och var nästan svår att ta kort på eftersom den inte ville vara stilla. Och jag känner ingenting. Iofs så inbillade jag mig när jag låg där att jag kände lite lite då jag ändå såg på monitorn att den rörde sig. Men man vet ju inte riktigt.

Väldigt härligt i alla fall att få se att den fanns där på riktigt och att den verkade frisk och nöjd.
Nu längtar jag om möjligt ännu mer!

20 juni kom snart!

4 kommentarer:

  1. Åh underbart! Så himla coolt att det ligger en liten Jossan-klon där inne :D

    SvaraRadera
  2. Ja det är coolt, lite läskigt och helt underbart! :D

    SvaraRadera
  3. GODDAMIT! Tittade in här efter låååååångt uppehåll och så är det barn på gång. Fast den 20 juni var välan lite osmidigt planerat? ;-D Då ska ju ni vara på gång till Arvika. Nåja. Vi får ordna ett it-kiddie-kit ;-D

    SvaraRadera
  4. Oh du anonyma människa som jag antar är Kristina så är det väl kanske så att ni får orda it-vikarier just den här sommaren. Tror bebisen kommer vara lite för ynklig för att åka på festival.

    SvaraRadera