fredag 1 januari 2010

Nu kör vi!

Nu blev jag helt sjukt sugen på att börja blogga igen. Vi tackar Lillemans Malin för det. Nu råkar det ju vara så att jag har en Otto i magen så det kan hända att jag skriver en del om det. Köp det eller läs en annan blogg. :)

Jag har alltså varit på smällen i 16 veckor och fyra dagar eller något sådant. Jag mår jättebra, eller ja, jag mår rätt så bra i alla fall. Alla tjatar ju om att det är jättejobbigt att vara gravid men jag har inga större krämpor just nu i alla fall. Jag måste äta rätt så regelbundet och jag har huvudvärk för det mesta men annars mår jag bra. Jag har inte spytt o så vilket jag är väldigt glad för.

Den 14:e jan ska vi på ultraljud och kolla hur många bebisar vi fick. Jag hoppas på en till att börja med.

2 kommentarer:

  1. Wie! :D

    Hälsa Otto. Ultraljudet är ballt som fan, första riktigt häftiga barnprylen man gör, kände jag det som iaf. :)

    SvaraRadera
  2. WTF! Vad är det jag ser!? GRATTIS! Gud så kul! Wohoo! GRATTISKRAM från mig! //sandra h

    SvaraRadera