söndag 3 januari 2010

Mycket bättre idag.

Jo visst, jag fick ett bryt igår lagom till jag skulle lägga mig o sova och tårarna sprutade. Jag försökte komma på vad jag var ledsen över men det var ju absolut ingenting. Johan försökte trösta men det är svårt när det inte beror på annat än hormoner. Tillslut skrattade vi i stället. Det var ju så dumt.

Idag har vi däremot haft en fin dag och jag har varit på strålande humör. (Det går lite upp och ner som sagt). Vi har varit hos far och åkt pulka och käkat middag. Det var så himla fint ute. Solen sken och det var helt vindstilla. Sedan kom Britt, Hans och Olivia förbi på häst och släde! Tänk er va? Och vi fick oss en tur på gärdet. Så himla mysigt. Väldigt bra avslutning på jullovet.

I morgon börjar jag jobba igen. Skulle kunna vara ledig i ett par veckor till om jag ska vara ärlig. Inga problem alls. Men jag har fått vila ut i alla fall. Mycket välbehövligt. Jag är sååå glad att jag tog ledigt i mellandagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar