onsdag 6 januari 2010

Storhetsvansinne

Gud så skönt att vara ledig igen. Bra att mjukstarta lite. Igår jobbade vi rätt hårt hela dagen. Jag och Lena fick storhetsvansinne efter kursen i måndags och skapade en trollskog med granar och stjärnhimmel plus att vi städade i hyllor och for omkring som speedade småbarn. He he. MEN jag känner ju att jag inte orkade som har brukar göra. Fick ont i arslet efter att ha klättrat på stolar och tänjt på alla muskler och belastat det stackars bäckenbenet på alla tänkbara sätt. Men tar jag det lugnt känns det ju inget så jag kan nog vara lugn än så länge.
I morgon har jag öppning, sedan hem en stund och sedan ska vi på operan med jobbet! Så jävla skoj! Guys and dolls ska vi se. Det är en musikal av nått slag. Blir nog helfestligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar