måndag 9 augusti 2010

Bla bla

Ny vecka igen. Klara är inne på sin sjunde vecka. Det går fort kan man säga. Helgen var trevlig med norskt besök på torsdagen. Johan släpade med besöket ut på byn och mötte upp Benjamin och jag och Klara göttade oss hemma i soffan. Tyvärr fick jag mjölkstockning och feber på natten så Johan kom hem lite tidigare än vad han tänkt. Han är söt han. Sedan har vi inte gjort så mycket i helgen så det har varit lugnt och skönt. Bara ett par småturer till Skäggeröd och till Rörkärr. Skäggeröd är för övrigt mitt och Klaras nästan dagliga utflyktsmål. Vi måste ju kolla så gubbarna inte fikar hela tiden. De måste ju bygga lite också. Men de är snart färdiga med huset. (Tina och Krille alltså) Och det blir så himla fint!! Jag är så avundsjuk. Men jag och Johan kanske bygger oss ett eget hus snart. Vi ska faktiskt kolla på en tomt till helgen. Dyr som stryk men det är ju alla här. Den ligger dessutom jättenära Tina o Krilles hus. Inte så man ser det med det tar nog typ 5 min att gå dit genom skogen. Hur bra som helst. He he.
Detta kan ju vara det tristaste inlägg jag skrivit på mycket länge. Sorry för det.
So long

3 kommentarer:

  1. Det är ju inte alls trist, tomttittning är superkul :D

    SvaraRadera
  2. Klart ni ska ha er ett hus, och superkul för oss att ha er nära, tänk för Moa att kunna gå en liten promenad till lillkusinen! Köp! man får igen pengarna om det krisar, pangläge vetdu :)ett tips är byggsats, för fyttihelvete vad jobbigt vi har haft det med vårt bygge...värna om er relation!!

    SvaraRadera
  3. He he ja vi ska göra allt ni inte gjorde. :P Men fan Tina snart är ni ju klara och med din goda smak kommer det bli så jävla fint. Du är så duktig på sånt där med piff. Och då när allt är klart då skickar ni in Moa hos nån bra barnpassare så kan ni börja dejta igen. :) Klara vill ha fler kusiner sörru.

    SvaraRadera