fredag 20 augusti 2010

Kul dag!

Sjukt trevlig dag! Familjen åkte till Uddevalla och snackade med en säljare för Eksjöhus. Fan vilken skillnad mot LB-hus kändes det som. De kanske är duktigare att sälja på Eksjöhus men jag blev ju mer sugen på deras hus fast de var dyrare. De kändes bättre, som man fick mer för pengarna. Se stora enplanshuset som vi var lite sugna på kostade 3 miljoner i grundutförande och det var utan tomt, markarbete och sånt där jox så det är ju inte aktuellt men så visade han ett billigare alternativ som kostade 2,5 miljoner som faktiskt var bättre. Men det blir ju ändå 3 miljoner allt som allt. Man blir lite trött. Men va fan ska man göra då? Jag vill bo här. I ett nytt hus. Suck.

Ja ja sedan träffade vi Jezzi och Stefan och lunchade på Köket. Väldigt trevligt och Jezzi gjorde sitt bästa för att aspirera på rollen som Onkel. Tycker hon gjorde ett lysande arbete. Sedan skämde hon bort Klara med en Ninjadräkt. He he.

Gulle dom!

Sedan blev det lite shopping i racerfart för Klara var inte på sitt bästa humör. Men jag hann i alla fall fynda lite på Boogie Kidz. Två klänningar från Småfolk. Sjukt bra köp! Där ser ni Ninjadräkten också. Så passa er när Klara växt i 62 cl.

Nu ska jag sova för jag håller på att kollapsa. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar