onsdag 4 augusti 2010

Kulturkrock kanske?

I morrn var det dags för BVC-besök igen. Två veckor sedan sist. Tänk att vi fått det förtroendet. :) Jag gissar på en viktuppgång på 285 g. En ren gissning. Jag har ju ingen aning så klart. Men jag fick lägga bort en body igår som var för liten så växer gör hon ju det vet jag.

Johan kommer hem i morgon också och har med sig en norrman! En riktig norrbagge som ska bo här en natt. Hur ska det gå? Kommer bli en jävla kulturkrock här när han vill ha sjokoladetöj på smörgåsen på morgonen och vi inte har det hemma. Stackars människa. Hoppas han inte tycker det blir för obehagligt.

På fredag ska jag klippa mig. Johan får ta hand om Klara en timme helt själv. Men han har ju hjälp. Av en norrbagge. Det ska nog gå bra bara hon är mätt.

Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar